utorok 27. novembra 2012

5.


Obľúbené filmy.
Nuž, tiež si žiaľ neviem vybrať iba jeden. 
V prvom rade - milujem Tima Burtna a jeho filmy. Viem, že je to otrepané a že ho teraz má rád každý, ale ja ho milujem už dávno. Beetlejuice, Nožnicovoruký Edward, Vincent, Mŕtva nevesta, Ukradnuté Vianoce.. Len film Dark shadows sa ma nejak nedotkol. Presnejšie, nedotkol sa ma vôbec. Milujem jeho manželku Helenu Bonham Carter. Milujem Johnnyho Deppa a milujem Dannyho Elfmana. Takže kdekoľvek, kde sa títo ľudia spoja - všetko to sú moje obľúbené filmy. Až na tú poslednú výnimku.
No a milujem napríklad aj horory. Teda milovala som, keď som bola mladšia. Viac vecí ma vyľakalo. Dnes sa viac bojím mojej budúcnosti, môjho vzťahu, čo bude v škole, čo bude v mojom živote ďalej, kde budem pracovať.. To sú skutočné horory môjho života. Ale klasika ako Texaský masaker, Poltergeist ma nikdy neomrzia. (Pôvodné filmy, ovšem).
Milujem Black swan. Milujem Mrs. Nobody. Milujem Requiem for a dream. Milujem The Fountain. Milujem Copying Beethoven. Ten film mi vždy niečo dá. Vždy. Keby som ho pozerala aj 5x za sebou, vždy si tam nájdem niečo iné. Sú tam nádherné myšlienky. Odporúčam!
Pár citátov z posledného menovaného:
- Som vo Viedni, lebo Boh chcel, aby som bola skladateľka. (študentka skladby)
- Potom urobil chybu, že z vás urobil ženu! (Beethoven)
"Samota je moje náboženstvo." (B)
"Všetci si myslia, že žijem v tichu. Nie je to tak. Moja hlava je stále plná zvukov. Nikdy to neprestane, Ešteže si to môžem zapísať. Boh zamoril moju hlavu hudbou, a potom ma urobil hluchým."


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára