utorok 20. novembra 2012

4.

Obľúbené seriály.
Milujem seriály.
Milujem VEĽA seriálov. Napríklad, keď som bola menšia, boli to FRIENDS. Celá moja rodina ich miluje. Každý večer sme všetci sadli pred telku a kukali, smiali sa a boli sme tak.. spolu. Milovala som Joeyho a Pheobe. Teda aj milujem. Sú tak od veci, takí uletení, šialení, že sa nedá nemať ich rád. Rada sa k tomu seriálu vraciam. :) Môžem ho pozerať dookola a neomrzí.. A pôsobí antidepresívne.. 

No a teraz nejaké aktuálnejšie.. Bones, The big bang theory, Pretty little liars, The L word, Two & half men, Simpsonovci.
Bones - Hodgins a Angela. Temprence a Booth. Všetkých do jedného tam milujem.. skvelý seriál. Temprence - vysoko racionálna osoba. Nie je schopná vyhodnocovať a riešiť veci inak, ako rozumom, nerada sa viaže na ľudí a je prekliato sebavedomá. Niekedy by som chcela byť ako ona.
The big bang theory - Sheldon! Môj milovaný.. Génius, preto ho milujem. Lebo má niečo, čo ja nie. Lebo napriek tomu, že je génius, nechápe sarkazmu. Je môj opak. Asi..
Pretty little liars - milujem Emily. Je neuveriteľne pekná a pôvabná a tak nejak všetko. Myslím, že je ako ja. Nie, nie som pekná, ani pôvabná, ale tiež túžim po NORMÁLNOM vzťahu s človekom, ktorého milujem a nechcem sa skrývať, aj keď je to ťažké..
The L word - K tomuto sa viaže obdobie, keď som bola maximálne šťastná. Práve preto, keď si pustím nejakú časť teraz, nejak ma to.. zrazí k zemi. Lebo je všetko strašne iné a mne sa to strašne nepáči. A chcem sa z toho dostať.. No.. tento seriál je o L komunite. Milovala som Tinu a Bette.. boli zlaté, milovali sa. Milovala som Alice.. uletená, ukecaná, zlatá.. A nenávidela som Jenny. Pripadala mi tak nejak, akoby trpela maniodepresiou. Bola šialená a všetko kazila.

4 komentáre:

  1. Tie posledná dva vôbec nepoznám...
    Ale ostatné či si psomenula mám rada, hladve 2,5 chlapa a kosti ale ja mám strašne rada aj Gossip Girl, su tam také veci, čo sa mne nikdy nestanú a maju tam všetci veľa prachov a skvelé oblečenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, veľa prachov a skvelé oblečenie je aj v tom predposlednom :D a sú tam pekní chlapi :D

      Odstrániť
  2. seriály milujem aj ja ! z týchto tvojich pozerávam akurát PLL a už sa neviem dočkať januára, kedy zase začnú ! :D a Bones nepozerám z dôvodu, že Booth a Brennanová patria k sebe, ale očividne si to neuvedomujú. :D a možno už aj hej, dávno som to nevidela. :D
    inak odporúčam britský seriál Skins, to by sa ti mohlo páčiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, skončili dosť divne, takže aj ja čakám na ďalšiu časť :D Booth a Brennanová už sú spolu a majú bábo :)
      Aa Skins som akurát začala pozerať :) a máš pravdu, páči sa mi to :)

      Odstrániť