utorok 13. novembra 2012

2.

Jem veľa, aj keď to tak možno nevyzerá. V poslednej dobe som sa rozjdela.. Maximálne.
Samozrejme, že sa to týka len dobrého jedla. Neznášam huby a špenátovú polievku, aj napriek tomu, že špenát milujem.
Medzi moje najobľúbenejšie jedlá patrí pizza, ryby a zelenina akéhokoľvek druhu. Momentálne mám chuť na špargľu. A keďže bývam na intráku a domov navštevujem sporadicky (a bude to ešte sporadickejšie, pretože HURÁ, mám brigádu), milujem domáce jedlo. Akože sviečková, segedín, halušky a podobne.
Taktiež milujem chipsy a tomu podobné slané pochutiny.  Občas mám chuť na experimentovanie s jedlom a vymýšľam vlastné recepty. Z toho vyplýva, že rada varím.. Obšas :D
Sladké veľmi nemusím, naň musím mať naozaj chuť.. A keď, tak rozhodne horká čokoláda (aj tá na varenie). Alebo muffiny (ktoré ako jediné viem upiecť..).
Nuž, to by bolo asi k tejto téme všetko, myslím, že som ju vyčerpala tak akurát. :)

2 komentáre:

  1. Jeeej a kde máš brigád? čo robíš?
    A špargľu som asi nikdy nejedla... Ale zeleninu a pizzu ľúbim tiež. a slané milujem! a sladké iba keď mám krámy. A tiež milujem halušky, segedín a hočičo také klasické. A zabudla si na osktrokyslú!!! vieš? :D Ja ju neľúbim, ale hocijaké iné azijské jedlo si dám. a tiež rada varím-experimentujem. a včerajší experiment mi nevišiel, sa mi chcelo aj plakať. :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. robím v topshope po vzore mojej sestry :) Je to celkom fajn, ľudia sú zatiaľ našťastie milí, tak som milá aj ja.
      A nie, mne tá ostrokyslá nedopla! ďakujem za pripomenutie :D
      a s čím si experimentovala?

      Odstrániť