utorok 13. novembra 2012

1.


1. Som lenivá.
Viem, v dnešnej dobe to nie je vôbec nič zaujímavé, nové, vôbec nie priekopné, či výnimočné. Naopak. Je to niečo, čo sprevádza každého z nás.. tak aby som to vysvetlila. Som lenivá ale len na niektoré veci. Zopár z nich robím rada. Napríklad spím. Alebo si umývam zuby. Alebo čítam. Alebo varím. V poslednej dobe sa rada učím.
2. Milujem zvieratá. Všetky. Cica, havo, koník (ts ts ts), žaba, ryba.. čokoľvek. A strašne ma rozčuľuje, že sa nevedia brániť a niektorí ľudia to zneužívajú. Nechutné..
3. Som žiarlivá. Neuveriteľne, neskutočne, choro, treba ma poslať na psychiatriu. Nepreháňam. Som paranoidná.. ale čo mám robiť, keď ma niekto sklamal a ja mu nemôžem naplno dôverovať? Chcela by som to zmeniť, fakt.. A dúfam, že sa to raz podarí.
4. Milujem vodnicu (alias vodnú fajku). Relax, priatelia, odbúranie napätia, dym, vôňa, prítmie, pohoda.. smiech, zábava.. Ach, chýba mi veru, chýba..
5. Milujem seriály. Zistila som to len nedávno, ale fakt ich žeriem. Keď si niečo rozpozerám, som schopná v priebehu dňa (tak nie.. 2 dní.. alebo 3) pozrieť celú sériu. Nekecám. Mala by som sa sústrediť na iné veci a viem to, ale keď ma niečo nadchne, neprestávam.
6.Milujem hokej. Od piatej triedy na základnej a verte mi, bolo to už DOSŤ dávno. Okrem toho, hokejisti sú sexi.. a hovorte si čo chcete.
7.Milujem fotenie. Fakt, veľmi. Len by som chcela nejaký supermeganajlepší foťák, aby som sa mohla pohrať s efektami, farbami, zoomom a tak nejak so všetkým. Chcela by som robiť úžasné fotky, ktoré by všetci obdivovali..
8.Milujem koncerty. Ten pocit, že sa môžte naplno odviazať a ľudia si vás nevšímajú (alebo všímajú, ale vám to je jedno, pretože to je ich blbosť, že sa sami nevedia zabaviť), a vy skáčete, vrieskate, smejete sa, bláznite sa.. Mňam.
9. Milujem pivo. Najmä penu. Aj keď mi minule kamarát povedal, že z pivnej peny rastú prsia. Verte mi, mala by som ich veľmi veľké, keby to bola pravda.. a nemám. Aj to mi verte (A ešte mi verte, že nejaký trápny Heineken za pivo NEPOVAŽUJEM).
10.Milujem veľa veľmi odlišných vecí. Napríklad punk a klasiku. Samotu a spoločnosť. Knihy a trápne časopisy. Mansona a Beethovena. Cobaina a Pink. Vymoženosti techniky a prírodu. Slnko a dážď. Hviezdy a hmlu,... 
11. Milujem, keď mi niekto umýva vlasy. Je to také oslobodzujúce, ten pocit, že vaše mokré vlasy sú v niečích rukách. (Nemyslím si, že je to úchylka, nebojte sa. Asi.)
12. Milujem tetovania. Milujem moje tetovanie a som si istá, že aj moje ďalšie tetovanie budem milovať. Asi milujem všetky tetovania.
13. Nenávidím faloš. A lži. Ani tie také, čo majú byť "pre moje dobro". Radšej pekne narovinu, okolo horúcej kaše chodím nerada. A verte, vždy pravda na povrch vypláva.. VŽDY.
14.Milujem vôňu kníh.  Klišé? nemyslím. Som ako feťák kníh, fakt. Milujem kníhkupectvá a knižnice hlavne kvôli tej vôni. 
15. Milujem hudbu. Lebo najlepšie nakoniec. Lebo viem, že ona ma nezradí.. a ona pokojne môže vedieť, že ja nezradím ju. Lebo viem, že veda o nej je neskutočne náročná. Lebo viem, že sa mi ľahko kritizuje niečo, nad čím sa niekedy niekto poriadne natrápil (a za to sa neznášam). Pretože všetci "geniálni" skladatelia majú právo udržať si renomé geniálnych skladateľov. Pretože aj nepočujúci môže hudbu cítiť. Pretože odhaľuje viac emócií, ako slová. Pretože milujem sláky. A raz budem hrať na violončelo.. raz to príde :)

4 komentáre:

  1. Keď sa nad tým zamyslím, tak by som to aj vedela. :D Pekne si to napísala, isto si potom aj na niečo dodatočne spomenieš. :D
    A pokiaľ sa jedná o tú dôveru... To neviem, či vybuduješ. Prijala by som ti to, ale je to ťažké, mne sa to podarilo, ale bolo to nahovno, lebo niekto ju zdrail viac krát a teraz nedôverujem nikomu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež pocit, že nikomu už nikdy ani dôverovať nebudem, to je na tom to smutné... Ale musím skúsiť

      Odstrániť
  2. Ako tak čítam, tak máme dosť podobných svojských zaujímavostí :D Najviac sa mi páči to fotenie, lebo ja to úplne milujem a raz (keď bude z čoho :P) si kúpim veľkú zrkadlovku s milión rôznymi funkciami. Neviem síce, na čo mi to bude, ale chcem ju :D
    A vôňa kníh hmmm :)) ja keď si nejakú kúpim, tak prvé, čo urobím, keď ju idem čítať, tak ju oňuchám :D aj ja mám teda pekne divné úchylky :D
    Čo sa týka hudby, to je pri mne taktiež samozrejmosťou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prajem ti tú zrkadlovku. Mne stačí digitál, ale lepší digitál, ako ten, čo mám.. a vlastne aj ten mi stačí, musím sa najprv na ňom naučiť fotiť, foťák zo mňa fotografa nespraví.. :D Som sa tomu viac venovala dávnejšie, teraz už ani tak nie.. :-/
      A tiež to robíš? Mne je jedno, kde som, ja ich čuchám stále :D
      A hudba robí spoločnosť asi viacerým z nás :)

      Odstrániť