sobota 12. januára 2013

8.


Miesta, ktoré chcem navštíviť.

Neviem, čo písať skôr. Ale tak začnem tými mestami/miestami, ktoré sú najpravdepodobnejšie, že ešte/konečne navštívim.






ROMA. Koloseum, pýcha a pád. Milujem Rím. Chcem okúsiť atmosféru tohto mesta naživo. Chcem prejsť väčšinu pamiatok, chcem cítiť vôňu histórie. Chcem chcem chcem... A di Trevi! mňam..







EGYPT. Nie Káhira a pyradmídy, tie ma vážne až tak neohúrili, ale Egypt celkovo. Modrá obloha bez jediného mraku, Egypťania, ktorí vás dobre že nie na rukách nosia ako kráľovnú.. Skvelé miesto na relax. Famózne.







MILÁNO. Milánska katedrála. Iné asi nič, ale JU raz vidieť musím. Milujem gotiku. Katedrála je svetoznámym turistickým miestom. Druhá najväčšia gotická katedrála na svete. Tá prvá sa mi nepáči..







PETROHRAD. Sem sa vrátiť MUSÍM. Neuveriteľným spôsobom mi toto mesto učarovalo. Saint Isaac's Cathedral, Peter and Paul Fortress, Palace Square, Petergof, Nevsky Prospekt, Winter Palace.. Všetko to musím vidieť znova. A otváranie mostov. Ľudia, to je romantika!












LONDON. Bola som tam raz, ale ani zďaleka som nevidela všetko, čo som chcela.

A teraz si všímam, že som to vôbec nepísala v poradí, v ktorom som chcela. Nuž, držte palce, aby som sa dostala do každého môjho vysnívaného (mimochodom, toto nie je ani z polovice to, čo chcem vidieť!)

2 komentáre:

  1. Verím, že sa ti podarí čo najviac miest vidieť :) Aj ja by som chcela... celý svet !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Raz ho uvidíme.. keď pospájame všetky životy, ktoré budeme žiť dokopy :D

      Odstrániť