štvrtok 24. januára 2013

24.1.

Dávno som nenapísala normálny článok.
Vlastne, keď sa poriadne zamyslím, tuším, že normálny som ešte ani nenapísala. Tak len nejaké zhrnutie posledných dní.
Som single. (?!) tento stav sem už asi nepatrí, rozhodla som sa, že o mojom vzťahu na blog písať nebudem. (A vlastne už ani nemám čo.)
Mám pred sebou (dúfam) poslednú skúšku (ZAJTRA!).
Skúšku, ktorú som mala včera som spravila na E, aj keď som mala zapísané 2,5 strany malým písmom nahusto.
Zistila som, že sa k ľuďom vôbec nesprávam pekne a mrzí ma to, aj keď to momentálne nedokážem až tak ovplyvniť. A ešte keď vám povedia, že ste síce protivní, ale milo protivní, tak ako to mám chápať? :D
Včera som si kúpila dve krásne sukne a skoro jedny šaty (Nakoniec som šatám odolala, pretože som zistila, že okrem tatovej 50tky by som ich inak asi ťažko využila).
Som príšerne duševne aj fyzicky vyčerpaná a hoci som nikdy nebola na žiadnej masáži, myslím, že po tomto skúškovom si jednu určite doprajem.
Som zanedbaná, nestíham si už ani trhať obočie :D.
V skutočnosti keď napíšem ":D", necítim absolútne nič. A vlastne ani inak už necítim nič, cítim sa ako robot a viem len, že tieto skúšky sú tým jediným, čo ma drží ešte ako tak pri zmysloch..
Keď namočíte činčilu, skysne.. (neskysne, splesnivie, to len spolubývajúca použila slovo "skysne" a na tom som sa pobavila :D).

1 komentár:

  1. Tak skúšku si dala a už máš pokoj svätý, či? :D
    No, dúfam, že budeš šťastná, či už single alebo zadaná. Raz hádam príde tá chvíľka, keď budeš ... :* A oné, objednáme si z ebaya. čochvíľu by mi mali prísť tie šaty (len mi neprídu domov, lebo to objednával kamarát) a potom si poobednávame spolu ďalšie veci :) A vidíme sa zajtra!

    OdpovedaťOdstrániť