pondelok 28. januára 2013

28.1.

Niekedy nechcem veriť tomu, čo sa deje.
To podstatné, čo sa udialo v posledných dňoch:
V piatok sa mi zrušila skúška z DEH3, opravák mám 5.2.
Štvrtkajšiu skúšku, ktorú som nečakala, že spravím na prvýkrát a čakala som, že ju budem prenášať som dala na C, chýbal mi bod do B.
Mám sa podstatne lepšie po rozhovore s Beatrix o všetkom. Ďakujem za tú sobotu :)
Asi.. nie, nič, vzťahy sem nepatria.
Chcela by som byť sviňa, ale neviem to.
Ľudia si nezaslúžia, aby sme sa k nim správali pekne. Alebo aspoň väčšina z nich.
Teším sa na sobotu. KONFLIKT

7 komentárov:

  1. Ľudia si nezaslúžia veľa vecí, nemám o nich dobrú mienku. :D A sobota bola super, aj keď sme boli dosť dlho a dosť sme toho popili. :D
    Podľa mňa to je tvoj blog a píš si sem aj o vzťahoch, ved prečo nie? vie o ňom niekto? iba Ja a Lennie... tak to hádam možeš nie? vypísať sa... Nie je dobré to dusiť v sebe. Treba písať aj pozitíva, aj negatíva.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sobota mi fakt dobre padla, cítim sa odvtedy naozaj lepšie, ďakujem :)
      a neviem, zatiaľ nemám tú potrebu, píšem si o nich len pre seba :)

      Odstrániť
    2. Tak jasné, to je lepšie, ked si napíšeš pre seba a kedykolvek to ty vidíš a prečítaš si to a sem tam sa aj na tom pobavíš (časom). :) pôjdeme aj nabudúce.

      Odstrániť
  2. Áno, aj mne sa veľmi páči tvoj nový dizajn! To si si našla sama taký obrázok? Lebo v šablónach som také nič nevidela, tak preto :D

    OdpovedaťOdstrániť