sobota 12. januára 2013

7.


 Čo chcem spraviť/zažiť predtým, než zomriem.

Zažiť obrovskú párty so všetkými mojimi priateľmi.
Naučiť sa jazyk a patrične ho využiť.
Zažiť romantickú večeru.
Vyrozprávať niekomu priebeh môjho života bez podrobností.
Súložiť v prírode.
Mať vlastný byt zariadený podľa seba.
Naučiť sa prijímať komplimenty bez hľadania irónie.
Cestovať niekam sama.
Dať blízkym kyticu kvetov/nejakú drobnosť len tak.
Poslať správu vo fľaši.
Zasadiť strom.
Naučiť sa hovoriť "nie".
Nedoliezať za ľuďmi, ktorí ma vidieť nechcú.
Napísať poviedku.
Zahrať si ešte jeden koncert.
Celú noc byť hore a na druhý deň ísť do školy bez spánku.
Byť niekoho všetkým.
Presvedčiť niekoho, že čítať je dobré.
Prechádzka nočným cintorínom.
Naučiť niekoho deti počúvať dobrú hudbu.
Stráviť Silvestra v zahraničí len s ľuďmi/človekom, ktorých/ktorého mám rada.
Byť na vysnívanom koncerte na dobrom mieste.
Kúpiť si jednu veľmi drahú vec na seba.
Spať pod holým nebom.
Ísť na húsenkovú dráhu.
Vziať si zviera z útulku.
Urobiť vodičák a jazdiť v aute s hudbou naplno.
Potápať sa.
Navštíviť miesta, ktoré sú mojim snom.
Letieť balónom.
Ísť na obrovský festival s kopou priateľov.
Súložiť v kuchyni.
Skočiť bungee-jumping.
Navštíviť divy sveta.
Ísť lyžovať.
Prekvapiť niekoho.
Vidieť západ slnka pri mori.
Vidieť východ slnka pri mori.
Žiť niekde v zahraničí aspoň 6 mesiacov.
Byť aspoň mesiac vegetariánom.
Ísť na piknik. 
Letieť prvou triedou.
Zažiť dovolenku vo dvojici.
.........

3 komentáre:

  1. Tyjo :D ja akurát robím jeden "blogový projekt", čo sa týka vecí, ktoré by som chcela spraviť a zistila som, že dosť veľká časť sa nám zhoduje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Supeeer, je toho dosť a pár tam je zaujímavých... Verím, že čo najviac sa ti splní, lebo sú tam aj relatívne ľahko splniteľné veci :D

    OdpovedaťOdstrániť