streda 1. mája 2013

Kto je prvomájové teliatko ako JA? :)

1.máj.
Rozhodla som sa, že napíšem nový článok. Chýba mi to tu, chýbajú mi moje staré blogy, keď som ešte vedela vyprodukovať článok s hodnotou. Akoukoľvek. Informačnou, alebo proste nejakou. Myslím, že už nikdy nebudem vedieť písať tak, ako niekedy dávno.
Posledné dni a týždne boli veľmi zvláštne. Fakt veľmi a občas som sa cítila naozaj nanič a priala som si zomrieť. Ale prežila som a keď som prežila toto, prežijem všetko. :)
Stalo sa veľa vecí. Ale takmer všetky sa mi páčia a momentálne som so svojím životom viac ako spokojná! (Fakt to píšem?)
Na najznámejšej sociálnej sieti sa mi začali ozývať ľudia, s ktorými som nikdy nepísala. Je to príjemné. Aj to, že v BA mám vždy s kým skočiť na pivo. Aj to, že v BR tiež. Všetko je zrazu príjemné. Fakt sa mi to páči, len tak si užívať..
No a včera sme mali na intrákoch mega akciu. Bolo tu asi miliónjeden ľudí. Pricestovala som o 8, šla pekne na MHD, aby som sa dostala na intrák A viete čo? skoro som sa naň nedostala. Lebo keďže tu bola megaakcia, tak sa treba trepať do už preplneného autobusu, aby sa nedali zavrieť dvere a aby to vodiča prestalo baviť a aby všetkých vyhodil. Tak nič, vravím si, počkám na ďalší bus a prišli 2 také plné, že myslím, že keby som nešla taxíkom, stojím tam doteraz. Prišla som na izbu, vybalila sa a šla kúpiť pivo. A opila som sa. A bolo super. Stretnutie brezňanov, o ktorých som nevedela, že sú brezňania. Príjemný večer to bol :) 
A dnes je PRVÝ MÁJ. Ach, zletnieva sa <3   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára