sobota 25. mája 2013

25.5.

Život je jedno obrovské klbko..
.. je len na nás, či sa doňho chceme zamotať.
Predo mnou 4 skúšky, za mnou obrovská kopa sračiek.
Vlastne ani nie za mnou, tá kopa sračiek je tu a som takmer po krk do nej zaborená. Raz sme hore, raz dole a potom ešte nižšie. Mám obdobie hore, takže tento článok sa bude tváriť pozitívne.
Vlastne ani neviem, o čom chcem písať. Mám sa v podstate fajn, nechce sa mi učiť. Včera som bola von, bola som s ňou a bolo mi dobre. A viem, že s ňou chcem byť. A viem, že raz spolu určite budeme. (Áno, seriem si do huby, keď už som si niekoľkokrát povedala, že nikdy viac).
Nejde to bez nej. Nie preto, že nechcem.. preto, že to proste nejde. Nik ma nepodrží lepšie ako ona, nik ma pevnejšie neobíjme, nik ma tak sladko nepobozká, nik mi tak presvedčivo nevynadá, nik sa tak na mňa neusmeje, nik nebude taký, aká je ona. Chcem prázdniny. Chcem vypnúť, chcem sa baviť, chcem festy a kopu usmievavých ľudí okolo mňa. A viete čo? Dnes sa usmievam. Najúprimnejšie za posledných XYZ dní.


1 komentár:

  1. Som rada, že si mala piatok pekný deň. dúfam, že sa to pekné s tebou vlečie ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť