štvrtok 4. októbra 2012

Pretože musím ostať silná..

Neviem momentálne, čo sa deje a čo sa diať bude.

Viem len, že chcem byť konečne šťastná a doprajem si to. V prvom rade, nech sa vyliečim, a keď, tak si budem život užívať a nie každý deň revať kvôli človeku, ktorý si to asi naozaj nezaslúži. Bude ťažké uvedomiť si to, ale zvládnem to, verím si. Budem šťastný optimista venujúci sa škole, s fajn výsledkami a zdravý, šťastný, láskyplný a určite nie naivný. :-)
Neverím ľuďom, fakt radšej už nie. Mám za sebou krásne obdobie môjho života, budem čakať na ďalšie, rovnako krásne, alebo krajšie. Stále milujem a myslím, že dlho ešte budem.. Ale musím zabudnúť, pretože niekto už zabudol.. :-) a tak.. Stay strong, Péhá :)

5 komentárov:

  1. Asi sa obe nachádzame v akejsi slepej uličke :P
    A možno chvíľu potrvá, kým sa z tade vykrútime a nájdeme ten správny smer, ale ja dúfam, že ho raz nájdeme :-)
    A aj tie depresívne chvíľky patria k životu, nemusíme sa snažiť byť stále nasilu optimisti, ja som to už skúšala, dlho mi to nevydržalo :D ale tiež nie je dobré, ak si tým pesimizmom pokazíme celé dni. Vieš, možno je to tak, že práve kvôli tým čiernym myšlienkam prehliadneme iné veci, ktoré by mohli byť pekné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ho raz nájdeme, len treba veriť a nie zaspať na vavrínoch. Ale myslím, že ty nezaspíš, nie si asi ten typ človeka :)
      A jasné, že patria, len sa mi nepáčia a nechcem si ich pamätať, tak sa radšej budem nasilu smiať a raz ten smiech bude opäť úprimný :) A možno zas nie je všetko také čierne, ako sa zdá.

      Odstrániť
    2. Práveže ja som spala celý doterajší život, to je môj problém :D Až tieto práznidny mi istí ľudia otvorili oči :-) A zistila som, že občas sa musíme pričiniť aj sami, ak chceme niečo získať, nie len čakať, že nám to len tak spadne z neba (ja som sa totiž vždy "spoliehala" len na to):D Ale to som už odbehla :-)
      A máš, pravdu, hlavne treba veriť, že všetko bude zasa fajn :-)

      Odstrániť
  2. Neboj sa, bude dobre, ako vravíš, možno ešte lepšie a krajšie :) Ale je to ťažko, všetko hodiť za hlavu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko za hlavu nehodím, ale budem na to spomínať v dobrom.. Netreba plakať nad rozliatym mliekom, vždy sú tu ľudia, ktorí vedia zdvihnúť náladu :-)

      Odstrániť