pondelok 1. októbra 2012

Vitám

Alebo: Prvýkrát na novom mieste.

Rada skúšam nové veci. Len,. už by som mala s tými blogmi prestať, vkuse niečo iné robím, vymýšľam, mám taký, hentaký, iný,.. A aj tak to vždy skončí pri tom istom. Sťažovaní sa, rozoberaní súkromných vecí,..
Sľúbim si, že tu vydržím a budem písať pozitívne články, prípadne, ak budú negatívne, budem sa snažiť nimi nepovedať to, čo nimi povedať chcem. Ja sa chápem, a VY možno časom tiež pochopíte. Potrebujem sa vyventilovať. A každý sa ventiluje inak. Ja tým, že píšem. Aj keď bez umeleckej hodnoty, aj keď sa to možno čítať nedá, ale mne to pomáha. :-)

2 komentáre:

  1. Neboj sa, aj ja píšem bez umeleckej a estetickej hodnoty a je mi to jedno, hlavne že si niečo napíšem. :D teším sa na teba a s tebou, len to tu zas nezanedbavaj... aspon sem tam sem príd, lebo asi na blogy chodíš len keď máš "čiernu" chvílku. Príd sem niekedy, aj keď si šťastná. :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokúsim sa nezanedbávať, len s obmedzeným netom je to ťažko, vieš ako.. :-/ A čierna chvíľka je u mňa skoro stále.. ale pokúsim sa, sľubujem.

      Odstrániť