utorok 2. októbra 2012

2. október 2012

Tumblr_maw6t7dgax1r5jgleo1_400_largeDnešok je zvláštny. Nešla som do školy. Som zrejme chorá, alebo čo. A asi mám atopický exém. Uvidíme, zajtra idem domov, len musím ísť do školy na odbornú angličtinu. Už tam totiž mám jednu absenčku a nepáči sa mi, viac ich nechcem. Inak je mi fajn. Taký pohodový deň preležaný v posteli. Džízs musí byť šťastný, že dnes nie som v škole, po tom, ako ma včera počul hovoriť o ňom nie pekné veci. Ale môžem ja za to, že mi urobil krížik na čelo pred skúškou a ja som ju potom NESPRAVILA? Nie, on za to môže. Nech si má vieru, ale nás ňou nakazovať nemusí. Ja tiež niečomu verím, ale nebudem tým otravovať ostatných, nie?
Ok, halucinujem, možno mám osýpky.. :D Majte sa (zatiaľ celkom pozitívny článok, nie?)

1 komentár:

  1. Ktovie, čo máš. Dozvieš sa, čo to je o pár dní :) Nemám rada odbornú angličtinu, ja ju mám zajtra a som mimo z nej, tak tam pekne chod, nech nemáš další vymeškaný deň... :)

    OdpovedaťOdstrániť