sobota 9. marca 2013

9.3.

Už o dva mesiace...!
Tak, očividne posledný článok nebol skutočne posledným..
Nemám v podstate nič nové. Minulý týždeň som nečakane išla domov a mala som skvelý víkend.
Tento týždeň som ostala na intráku, ale nesťažujem si :) Mám dosť učenia a mne sa doma učiť nedá.. je tam veľa vecí, ľudí, ktorí ma rozptýlia, alebo ich rozptýlim ja a takmer vždy to dopadne tak, že idem von  - za čo som im vďačná! Ale aj tak.. všetko má svoje výhody aj nevýhody.
Konečne som na intráku zistila, ako sa napojím na WiFi, takže sa z toho poriadne teším :)
Na víkend som pôvodne mala plány, že sa pôjdem prejsť a tak podobne, ale počasie sa nejak pokazilo a ja som opäť stará lenivá PeHa :D
Škola celkom ide.. Nejak sa nič nedeje a mňa už dosť desí, že sme si ešte nevyberali témy bakalárok, keď všade to už majú za sebou..
Dni idú pomaly, aj rýchlo.. v podsate iba spím, jem, idem do školy, pozriem telku a zas spím.. Je to dosť deprimujúce, ale som rada, že momentálne dokážem robiť aspoň tieto základné úkony.
No, a aby som vysvetlila to, že "Už o dva mesiace...!" -  presne o 2 mesiace - 9.mája idem do Viedne na koncert najmegaúžasnejšej ženskej pod slnkom:
Neviete si predstaviť, ako sa teším!


4 komentáre:

  1. Tak to ti verím, že sa musíš tešiť ;) sprav potom aj nejaké foto :D
    A neboj nič, lenivá som aj ja, a to som si chvíľu myslela, že ma to už prešlo, ale nakoniec to ozaj bola len chvíľa a ja zas nič nerobím...podobne ako ty - škola, jedlo, pc, seriály a spať :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nejaké fotky porobím, ak neskolabujem a dovidím na ňu :D

      Odstrániť
  2. Ja sa teším s tebou, že teda máš lístky a ž idete :) A dúfam, že budúci víkend sa vidíme. Pôjdeme dakam si sadnúť a pokecať ako vždy :D A odložíme povinnosti (z piatku al. soboty večera) na neskôr. Alebo všetko urobíme skôr, aby sme dakam mohli ísť. uži si teda víkend, na intráku, ktorú už vlastne končí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) aj ja sa strašne teším! a jasné, štvrtok prídem, určite sa vidíme! :)

      Odstrániť