pondelok 25. februára 2013

Tak a je to tu..

.. prišiel pád a sklamanie.

A tak napíšem niečo len v skratke. Môžem vyzerať ako človek, ktorý sa na všetko len sťažuje. Môžem tak pôsobiť, môžete ma za niekoho takého považovať. Nebudem vám to vyvracať. Nik z vás ma nepozná natoľko, aby ste vedeli o mojom živote všetko. Ale je čas na zmenu. Sklamania nás posúvajú vpred. Pády sú na to, aby sme sa postavili na nohy. Spravila som veľa chýb, ale myslím, že by som ich spravila znovu. Neľutujem (aspoň v tejto chvíli) nič, čo som kedy spravila. Všetko bolo na niečo dobré. Všetká moja naivita, všetko moje úsilie. Viem, čoho som schopná a myslím, že som dobrý človek. JA mám ten pocit a nikto mi ho nevezme. Nespravila som nič zlé. Viem, toto vyznie detinsky, ale v charakteristike strelca sa píše, že má zmysel pre spravodlivosť. A toto na ma sedí ako riťka na šerblík.
Preto dúfam, že sa všetkým raz vráti to, čo oni urobili mne. Nech je to to dobré, aj zlé.
Nech pocítia všetky svoje činy. Nie som zloprajná, som len spravodlivá.
A verím na niečo, čo každému oplatí všetko, čo sa mu stalo.
Všetci sme sebeckí.. všetci sme skazení. Ale treba niečo urobiť pre to, aby to tak nebolo. Nebudem tolerovať ľudí, ktorí netolerujú mňa. Nebudem sa prispôsobovať ľuďom, ktorí ma využívajú.
Chcem byť iným človekom. Tým, čím som sa stala za posledný rok ma urobil niekto, kto o tom vie.. SOM žiarlivá, SOM takmer až nenávistná.. teda to som určite, ale len k ľuďom, ktorí si to zaslúžia. Tak, neviem, či je toto posledný článok na tomto blogu. Ale určite je posledným o mojom súkromnom živote. Držte palce.. (ak chcete).

4 komentáre:

  1. Ale tak dúfam, že to posledný článok na logu nie je.
    A jasné, že sa všetkým všetko vráti. Raz určite... Aj na psa príde mráz! :) A tým, čo sa majú zle, sa budú mať lepšie... a tí, čo robili zle, zažijú niečo zlé. a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vidim, že si sa ocitla v takej istej situacii ako ja...alebo skor mame rovnake obdobie.....treba to zmenu....len nezatrpknut ...a pozerat na svet pozitivnejsimi ocami....len ubrat z naivity...a nenechat sa oklamat ludmi .....pozorovat ich a vsimat si ich spravanie....a názory

    OdpovedaťOdstrániť
  3. popravde, už sa cítim oveľa lepšie, tak dúfam, že aj tebe sa nálada čoskoro zlepší.. :) horšie je u mňa to, že mi teraz ľudia, alebo teda jeden konkrétny človek vyčíta, že som šťastná..

    OdpovedaťOdstrániť