štvrtok 30. januára 2014

Obočko od seba - aneb nová móda dnešných žien a diev


Tramtadadááá - nový článok.
A viete čo? O súkromí sem už písať asi nebudem. Nie je to dobré.. teda pre mňa už nie. Keď sa na niečo sťažujem, mám neskôr výčitky, takže the end of personal Pehas life on this blog (nemám dobrú angličtinu, tak ma berte s rezervou)

Práve si v mojej bedni kýchla myš. Nie prepáčte, nedala som sa na drogy - prisahám - ale balím si veci na intráku a mám tu v bedničke potraviny a tak dáále a vyšiel odtiaľ zvuk, ako keď si kýchne myš.

Nuž, vážení čitatelia, poslucháči (možno by som to mala písať v jednotnom čísle, lebo bohvie či ešte niekto vie, že môj blog existuje), stretnete sa tu s novou "rubrikou" - Čo ma serie alebo moje postrehy.
V dnešnom článku si povieme o dnešných ženách, mladých ženách a devách.
Viete čo ma serie? To také - buďme strašne in, vymyslime kktinu, ktorej sa každá druhá chytí a začnime sa obliekať ako štetky/doje*me si tvár nevkusným obočím/kúpme si všetky rovnaké čiapky(aby sme boli odlišné, samozrejme)/začnime nejesť mäso/odfoťme sa ako káčer donald a majme pocit, že sme sexi. No povedzte mi, NAČO to je!?
To na svete neexistuje žiadna inteligencia a originalita? Nehovorím, že ja originálna som, v podstate spadám do šedého priemeru, alebo snáď ešte nižšie.. Len mi vadia fotky báb na instagrame, kde majú na každej fotke rovnaký výraz (ok, ja tam mám asi tak trištvrtinu fotiek ako sa pusinkujem s ňou, ale to je vedľajšie, lebo to je láska) a pritom si myslia, že každá fotka je iná. Čím? Pozadím? Nie dík, záchody a kúpeľne týchto spomínaných dám by som asi vedela nakresliť aj o polnoci (keby som kresliť vedela).
No a teraz konkrétne k obočiu. Neviem.. všetci máme odlišný vkus, to mi je jasné. Ale Pane na nebi, komu sa páči toto? (dám sem pár vynechaných riadkov, nech si rozmyslíte, či to ozaj chcete vidieť).
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Viem. Vybrala som extrém. Ale WTF? Toto aj keby bola fotka zo srandy (čo dúfam, Ježiško ak existuješ, že aj je) alee.. čoooooooooooooooooo? Grckám? Či by som sa zľakla? Veď chúďa vyzerá ako mimozemšťan.
No, alebo to také, pri čom si spomeniem na základnú školu a bitku dvoch faganov a zmätenú pani učiteľku s chvejúcim sa hlasom: Miško, Janko - OD SEBA!! Prečo preboha ženy chcú vyzerať ako stále prekvapené? Mám aj konkrétny príklad a fotku takejto devy, ale je z nášho malého mestečka a tiež bloguje, trochu sa bojím, že by sa sem dostala (aj keď sa s ňou osobne nepoznám), tak ju sem nedám. Viete, baby. Fakt ma seriete. 
návodíček na skoroperfektné obočie, ak neviete ako na to:
http://www.youtube.com/watch?v=aTNikslJ3ro (slečna nie je veľmi sympatická a veľa kecá, ale koťuha vie, čo robí :) )

Btw - moje obočie tiež prešlo teda kadejakými fázami od zlých cez horšie až po najviacnablitie.. a ani teraz samozrejme nevyzerá dokonalo.. ale tak, čo mám robiť, keď som taká kritická k svojmu okoliu?


2 komentáre:

  1. Kto je deva z nášho mesta???? :D:D: alergia na obočie je obojstranná... :P môj názor poznáš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že nie som sama alergická.. a už vieš, kto to je :D a objavili sme aj ďalších pár kusov :D

      Odstrániť