piatok 7. júna 2013

Len tak.

Čítala som knihu Kurt Cobain & Courtney Love nic víc.. Je to kniha s ich vyjadreniami pre média. Tak, zopár..
"Aby vás začali považovať za výstredného, nemuseli ste robiť vôbec nič. Stačilo brať len veľa LSD."- Kurt o svojom rodnom meste (1991) 

"Trpel som pocitom odcudzenia, začal som v sebe cítiť akýsi zmätok. Nevedel som pochopiť, prečo sa nechcem s ľuďmi zo školy baviť. Prišiel som na to až po rokoch - nemal som si s nimi totiž čo povedať, pretože vôbec nevnímali umenie, alebo kultúru."
-Kurt

"Vyrastala som v náhradných a všelijako rozšírených rodinách. Žila som dokopy so svojim terapeutom, s nevlastným bratom, s maminým bývalým milencom, a tak ďalej. Podľa mňa je to na hovno. Hovorím z vlastnej skúsenosti. Myslím, že keď sa raz ženská vydá, tak to má byť nastálo. Aj keď som už raz vydaná bola a nevyšlo to. Neviem. Čo sa mňa týka, chcem mať deti s jedným človekom a s tým istým človekom chcem tiež potom žiť."
-Courtney: 1992

"Robiť striptérku je v pohode. Je to lepšie, ako prostitúcia. Ja som mala šťastie, lebo som bola tučná. Tak si ma nik veľmi nevšímal. Bola to úplne normálna vec: robili to všetky baby z kapely, aby si mohli kúpiť gitary a zosilňovače."
-Courtney  

"Svoje nové veci považujem za popové, pretože majú formát bežnej populárnej piesne: sloha, refrén, sloha, refrén, sólo, na hovno sólo. Na našej novej doske nebudú žiadne tvrdé vypaľovačky typu: Paper Cuts alebo Sifting. To je strašne nudné. Dávam prednosť chytľavej melódii."
-Kurt o vzniku "NEVERMIND": 1990

"Je to o smrade z huby a o dezodorante proti poteniu."
-Kurt o "Smells like teen spirit":1992

Nabudúce pridám ďalšie, sú tam fakt zaujímavé veci :D

2 komentáre:

  1. toto sa mi páči:
    Prišiel som na to až po rokoch - nemal som si s nimi totiž čo povedať!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa to páči.. ešte sem potom nejaké prihodím :)

      Odstrániť