štvrtok 4. apríla 2013

4.4.

Tak sa ozývam zas po dlhšej dobe.
Posledné týždne boli dosť náročné. Nejak sa mi nič nedarilo, doma sa nedarilo, nikde sa nedarilo. Škola, vzťahy, peniaze,.. všetko bolo zlé.
Ale mám pocit, že ako dnes (konečne) vyšlo slniečko, zas je všetko inak. Asi ma počasie ovplyvňuje až príliš..
Včera sa mi podarilo získať tému bakalárky, ktorú som si hneď na začiatku vybrala. Bol tam problém so spolužiačkou, chcela tú istú. Potom sme sa dohodli, že budeme losovať, kto ju bude mať. A vyhrala som :) 
V poslednej dobe sa opäť a častejšie zamýšľam nad mojim tetovaním. Ďalším.. a už mám vybraté miesto, myslím, že aj "citát", len mi treba domyslieť font, akým to bude napísané. Strašne sa naň teším :) Ale.. najnovšie sa zamýšľam aj nad piercingom.. Hoci si myslím, že by som to ľutovala a bojím sa, že by sa mi zle hojil a tak ďalej a tak ďalej... to bude asi na dlhšie uvažovanie.. Na tattoo som pripravená ísť už v najbližších týždňoch. :) {len kde zoženiem človeka, ktorý tam pôjde so mnou..?!}
Teším sa na leto. Tak ozajstne. 
PS: kúpila som si 2 čierno-ružové vetrovky. Niečo sa so mnou deje.. :D

1 komentár:

  1. Tak tu slnko nesvietilo, keby si ostala tu, tak ti je stále naprd. A som rada, že tu nie si, máš slnko a je ti fajn. :)
    A kam chceš to tatto? Aj ja chcem, aj viem čo, aj viem kam a aj sa bojím :D Tak zatiaľ čakám...
    A kam piers?

    OdpovedaťOdstrániť